Tablexia-old issueshttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues2017-10-29T00:26:47+02:00https://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/343Zkontrolovat Statistiky2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováZkontrolovat Statistikyvýsledky vyskakují z grafuvýsledky vyskakují z grafuhttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/342Padající Hlídka a razítko zasekávající se pod perem2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováPadající Hlídka a razítko zasekávající se pod peremHlídka mi taky spadla, posílala jsem bug.
Hlídka mi taky spadla, posílala jsem bug.
2.1.1https://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/319Zdvojený / chybějící zvuk u pravidla Pronásledování2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováZdvojený / chybějící zvuk u pravidla PronásledováníPotomhttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/301Přechod mezi kanceláří a Lupičema - přidat zeď, schody nebo něco podobného2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováPřechod mezi kanceláří a Lupičema - přidat zeď, schody nebo něco podobnéhoPotomhttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/300Přechod mezi Únosem a Hlídkou nesedí2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováPřechod mezi Únosem a Hlídkou nesedíPotomhttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/282Statistiky - sloučení grafů obtížností2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováStatistiky - sloučení grafů obtížnostínavrhnout nějaká řešení sloučení všech tří obtížností do jednoho grafunavrhnout nějaká řešení sloučení všech tří obtížností do jednoho grafuPotomhttps://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/234Aktualizovat seznam pravidel pro Lupiče a jejich značení2017-10-29T00:26:47+02:00Andrea ŠíchováAktualizovat seznam pravidel pro Lupiče a jejich značeníve Wiki > Ukládání herních dat na server > Game Rules Definitionve Wiki > Ukládání herních dat na server > Game Rules Definition2.1.1https://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/92Odstranění LINT warningu parametry v konstruktoru GameMenuFragment a Abstract...2017-10-29T00:26:47+02:00Ghost UserOdstranění LINT warningu parametry v konstruktoru GameMenuFragment a AbstractMenuFragmentGameMenuFragment a AbstractMenuFragment by neměli používat parametry v konstruktoru
./gradlew unitTest
/home/matyas/workspaceKepler/tablexia/src/main/java/cz/nic/tablexia/menu/mainmenu/screen/gamemenu/GameMenuFragment.java:12: Erro...GameMenuFragment a AbstractMenuFragment by neměli používat parametry v konstruktoru
./gradlew unitTest
/home/matyas/workspaceKepler/tablexia/src/main/java/cz/nic/tablexia/menu/mainmenu/screen/gamemenu/GameMenuFragment.java:12: Error: Avoid non-default constructors in fragments: use a default constructor plus Fragment#setArguments(Bundle) instead [ValidFragment]
super(layoutId, inflateinUIThread, introSoundPath);
^
/home/matyas/workspaceKepler/tablexia/src/main/java/cz/nic/tablexia/menu/mainmenu/screen/gamemenu/GameMenuFragment.java:15: Error: This fragment should provide a default constructor (a public constructor with no arguments) (cz.nic.tablexia.menu.mainmenu.screen.gamemenu.GameMenuFragment) [ValidFragment]
public GameMenuFragment(int layoutId, String introSoundPath) {
~~~~~~~~~~~~~~~~
/home/matyas/workspaceKepler/tablexia/src/main/java/cz/nic/tablexia/menu/mainmenu/screen/gamemenu/GameMenuFragment.java:16: Error: Avoid non-default constructors in fragments: use a default constructor plus Fragment#setArguments(Bundle) instead [ValidFragment]
super(layoutId, introSoundPath);
^
Explanation for issues of type "ValidFragment":
From the Fragment documentation:
Every fragment must have an empty constructor, so it can be instantiated
when restoring its activity's state. It is strongly recommended that
subclasses do not have other constructors with parameters, since these
constructors will not be called when the fragment is re-instantiated;
instead, arguments can be supplied by the caller with setArguments(Bundle)
and later retrieved by the Fragment with getArguments().
http://developer.android.com/reference/android/app/Fragment.html#Fragment()
https://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/91Refaktor metody onResume v GameActivity2017-10-29T00:26:47+02:00Ghost UserRefaktor metody onResume v GameActivityResume aplikace po přesunutí do popředí je příliš dlouhý (GameActivity)Resume aplikace po přesunutí do popředí je příliš dlouhý (GameActivity)https://gitlab.nic.cz/labs/tablexia-old/-/issues/90Zotavení aplikace po killnutí na pozadí2017-10-29T00:26:47+02:00Ghost UserZotavení aplikace po killnutí na pozadíAplikace se nezotaví pokud je systémem killnuta na pozadíAplikace se nezotaví pokud je systémem killnuta na pozadíPotom