diff --git a/android/assets/text/game/robbery/robbery_cs.properties b/android/assets/text/game/robbery/robbery_cs.properties
index dff01b8c33f015101141fabe24348f8c466e1182..27243adb34d3b00f96890184f41d2adc6770ec8c 100644
--- a/android/assets/text/game/robbery/robbery_cs.properties
+++ b/android/assets/text/game/robbery/robbery_cs.properties
@@ -51,7 +51,7 @@ game_robbery_attribute_mtieattribute=ou kravatu
     
 game_robbery_rule_ca0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít na sobě nějaké  [BLACK]{0}é oblečení[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít  [BLACK]{1}{2}[], tak  [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
 game_robbery_rule_cc0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
-game_robbery_rule_cccc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{2}{3}[].
+game_robbery_rule_cccc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]{2}{3}[].
 game_robbery_rule_cacc=Lupič bude mít na sobě něco  [BLACK]{0}ého[] a\u00A0 bude mít  [BLACK]{1}{2}[].
 game_robbery_rule_caca=Lupič bude mít na sobě něco  [BLACK]{0}ého[] a\u00A0 něco  [BLACK]{1}ého[].
 game_robbery_rule_bx0bx=Lupič bude mít  [BLACK]stejný {0}[] jako člověk, který přijde před ním.
@@ -63,13 +63,13 @@ game_robbery_rule_ca1cc=Lupič bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0člověk, kter
 game_robbery_rule_bc2bc=Lupič bude mít  [BLACK]stejn{0}[] jako člověk, který přijde  [BLACK]ob\u00A0dva lidi před ním[].
 game_robbery_rule_cc1notcc=Lupič  [BLACK]nebude[] mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním,  [BLACK]bude[] mít na sobě  [BLACK]{2}{3}[].
 game_robbery_rule_cc1notca=Lupič  [BLACK]nebude[] mít na sobě  [BLACK]nic {0}ého[] a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním,  [BLACK]bude[] mít na sobě  [BLACK]{1}{2}[].
-game_robbery_rule_cccccc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[],  [BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
+game_robbery_rule_cccccc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[],  [BLACK]{2}{3}[] a  [BLACK]{4}{5}[].
     
 game_robbery_rule_cc2cc=Lupič bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0přijde  [BLACK]ob dva lidi[] po člověku, který bude mít  [BLACK]{2}{3}[].
 game_robbery_rule_cc0notcc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který  [BLACK]nebude[] mít  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
 game_robbery_rule_cc0notca0t=Pokud přijde člověk, který bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který  [BLACK]nebude[] mít  [BLACK]nic {2}ého[], tak  [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
 game_robbery_rule_cc0cc0cc=Pokud přijde člověk, který bude mít  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít  [BLACK]{2}{3}[], tak další v pořadí je zloděj, pokud má na sobě  [BLACK]{4}{5}[].
-game_robbery_rule_ccccnotcc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]{2}{3}[] a  [BLACK]nebude[] mĂ­t \u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
+game_robbery_rule_ccccnotcc=LupiÄŤ bude mĂ­t  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]{2}{3}[] a  [BLACK]nebude[] mĂ­t  [BLACK]{4}{5}[].
 game_robbery_rule_bx1bx=Lupič bude mít  [BLACK]stejný {0}[] jako člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním.
     
 game_robbery_rulemessage_understand=RozumĂ­m
diff --git a/android/assets/text/game/robbery/robbery_sk.properties b/android/assets/text/game/robbery/robbery_sk.properties
index d06e70f2c1c3b5000d6c67c1acb16a20dc39310b..7352d835405f8302ec0216cfd3ab3d74edadb110 100644
--- a/android/assets/text/game/robbery/robbery_sk.properties
+++ b/android/assets/text/game/robbery/robbery_sk.properties
@@ -48,7 +48,7 @@ game_robbery_attribute_mtieattribute=ou kravatu
     
     
 game_robbery_rule_ca0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať na sebe  [BLACK]nejaké {0}é[] oblečenie a\u00A0po ňom človek, ktorý bude mať  [BLACK]{1}{2}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí je zlodej[].
-game_robbery_rule_cc0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, ktorý bude mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
+game_robbery_rule_cc0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]po ňom[] človek, ktorý bude mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
 game_robbery_rule_cccc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]{2}{3}[].
 game_robbery_rule_cacc=Zlodej bude maĹĄ na sebe nieÄŤo  [BLACK]{0}Ă©ho[] a\u00A0bude maĹĄ  [BLACK]{1}{2}[].
 game_robbery_rule_caca=Zlodej bude maĹĄ na sebe nieÄŤo  [BLACK]{0}Ă©ho[] a\u00A0nieÄŤo  [BLACK]{1}Ă©ho[].
@@ -61,13 +61,13 @@ game_robbery_rule_ca1cc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0ÄŤlovek, ktorĂ˝
 game_robbery_rule_bc2bc=Zlodej bude mať  [BLACK]rovnaké {0}[] ako človek, který príde  [BLACK]ob\u00A0dva ľudí pred ním[].
 game_robbery_rule_cc1notcc=Zlodej nebude mať  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0človek, ktorý príde  [BLACK]ob jedného[] človeka pred ním, bude mať na sebe  [BLACK]{2}{3}[].
 game_robbery_rule_cc1notca=Zlodej nebude maĹĄ na sebe niÄŤ  [BLACK]{0}Ă©ho[] a\u00A0ÄŤlovek, kterĂ˝ prĂ­de  [BLACK]ob jednoho[] ÄŤloveka pred nĂ­m, bude maĹĄ na sebe  [BLACK]{1}{2}[].
-game_robbery_rule_cccccc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[],  [BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
+game_robbery_rule_cccccc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[],  [BLACK]{2}{3}[] a  [BLACK]{4}{5}[].
 
 game_robbery_rule_cc2cc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0prĂ­de  [BLACK]ob dva lidi[] po ÄŤloveku, kterĂ˝ bude maĹĄ  [BLACK]{2}{3}[].
-game_robbery_rule_cc0notcc0t=Ak príde človek, který bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, který  [BLACK]nebude[] mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
-game_robbery_rule_cc0notca0t=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, ktorý  [BLACK]nebude[] mať nič  [BLACK]{2}ého[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
-game_robbery_rule_cc0cc0cc=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, který bude mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej, ak má na sebe  [BLACK]{4}{5}[].
-game_robbery_rule_ccccnotcc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]nebude[] maĹĄ  [BLACK]{4}{5}[].
+game_robbery_rule_cc0notcc0t=Ak príde človek, který bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]po ňom[] človek, který  [BLACK]nebude[] mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
+game_robbery_rule_cc0notca0t=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]po ňom[] človek, ktorý  [BLACK]nebude[] mať nič  [BLACK]{2}ého[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
+game_robbery_rule_cc0cc0cc=Ak príde človek, ktorý bude mať  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]po ňom[] človek, který bude mať  [BLACK]{2}{3}[], tak  [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej, ak má na sebe  [BLACK]{4}{5}[].
+game_robbery_rule_ccccnotcc=Zlodej bude maĹĄ  [BLACK]{0}{1}[] a  [BLACK]{2}{3}[] a  [BLACK]nebude[] maĹĄ  [BLACK]{4}{5}[].
 game_robbery_rule_bx1bx=Zlodej bude mať  [BLACK]rovnaký {0}[] ako človek, ktorý príde  [BLACK]ob jedného človeka pred ním[].
     
 game_robbery_rulemessage_understand=Rozumiem
diff --git a/core/src/cz/nic/tablexia/TablexiaSettings.java b/core/src/cz/nic/tablexia/TablexiaSettings.java
index 0b8cd94771d5503e82a27cbce5a51f068d9269f9..1586854c380620392f6a8cae181401ca594bc5d8 100644
--- a/core/src/cz/nic/tablexia/TablexiaSettings.java
+++ b/core/src/cz/nic/tablexia/TablexiaSettings.java
@@ -310,10 +310,10 @@ public class TablexiaSettings {
 
     public enum LocaleDefinition {
 
-        SYSTEM  (null,                      "system",   ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_SYSTEM,  null),
-        cs_CZ   (new Locale("cs", "CZ"),    "cs_CZ",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_CZECH,   "ěřťůšďžčňĚŘŤŮŠĎŽČŇ…"),
-        sk_SK   (new Locale("sk", "SK"),    "sk_SK",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_SLOVAK,  "Ľľä…"),
-        de_DE   (new Locale("de", "DE"),    "de_DE",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_GERMAN,  "…");
+        SYSTEM  (null,                      "system",   ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_SYSTEM),
+        cs_CZ   (new Locale("cs", "CZ"),    "cs_CZ",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_CZECH),
+        sk_SK   (new Locale("sk", "SK"),    "sk_SK",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_SLOVAK),
+        de_DE   (new Locale("de", "DE"),    "de_DE",    ApplicationTextManager.ApplicationTextsAssets.LANGUAGE_GERMAN);
 
         public final static  LocaleDefinition DEFAULT_LOCALE   = LocaleDefinition.cs_CZ;
         private final static LocaleDefinition FALLBACK_VARIANT = LocaleDefinition.SYSTEM;
@@ -321,13 +321,11 @@ public class TablexiaSettings {
         private final Locale locale;
         private final String localeKey;
         private final String descriptionKey;
-        private final String specialCharacters;
 
-        LocaleDefinition(Locale locale, String localeKey, String descriptionKey, String specialCharacters) {
+        LocaleDefinition(Locale locale, String localeKey, String descriptionKey) {
             this.locale = locale;
             this.localeKey = localeKey;
             this.descriptionKey = descriptionKey;
-            this.specialCharacters = specialCharacters;
         }
 
         public String getLocaleKey() {
@@ -342,10 +340,6 @@ public class TablexiaSettings {
             return locale != null ? locale : instance.systemLocale.locale;
         }
 
-        public String getSpecialCharacters() {
-            return specialCharacters;
-        }
-
         @Override
         public String toString() {
             if (ApplicationTextManager.getInstance().update()) {
@@ -372,17 +366,6 @@ public class TablexiaSettings {
             }
             return DEFAULT_LOCALE;
         }
-
-        public static String getAllSpecialCharacters() {
-            StringBuffer specialCharacters = new StringBuffer();
-            for (LocaleDefinition localeDefinition : LocaleDefinition.values()) {
-                String languageSpecialCharacters = localeDefinition.getSpecialCharacters();
-                if (languageSpecialCharacters != null) {
-                    specialCharacters.append(languageSpecialCharacters);
-                }
-            }
-            return specialCharacters.toString();
-        }
     }
 
     public void setLocale(LocaleDefinition localeDefinition) {