Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 13213b9e authored by Luboš Horáček's avatar Luboš Horáček
Browse files

Merge branch 'devel' into feature-gamemenu

parents 5865a21f 9d9afbde
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Showing
with 175 additions and 139 deletions
......@@ -30,8 +30,14 @@ victoryscreen_button_changegame=Jinou hru
victoryscreen_text_tutorial=Gratuluji! A teď to zkus sám…
game_robbery_title=Lupiči
game_robbery_description=Procvičování pracovní paměti
game_kidnapping_title=Únos
game_kidnapping_description=Procvičování sluchové paměti
game_pursuit_title=Pronásledování
game_pursuit_description=Procvičování prostorové orientace
game_night_watch_title=Hlídka
game_night_watch_description=Procvičování zrakové paměti
game_shooting_range_title=Střelnice
game_shooting_range_description=Procvičování pozornosti
game_in_the_darkness_title=Potmě
game_in_the_darkness_description=Procvičování seriality
......@@ -30,8 +30,14 @@ victoryscreen_button_changegame=Anderes Spiel
victoryscreen_text_tutorial=Gratulation! Und nun versuch es selbst…
game_robbery_title=Einbrecher
game_robbery_description=Training des Arbeitsgedächtnisses
game_kidnapping_title=Entführung
game_kidnapping_description=Training des Hörgedächtnisses
game_pursuit_title=Verfolgung
game_pursuit_description=Training der räumlichen Orientierung
game_night_watch_title=Wache
game_night_watch_description=Training des Sehgedächtnisses
game_shooting_range_title=Schießstand
game_shooting_range_description=Aufmerksamkeitstraining
game_in_the_darkness_title=Im Dunkeln
game_in_the_darkness_description=Training der Serialität
......@@ -30,8 +30,14 @@ victoryscreen_button_changegame=Inú hru
victoryscreen_text_tutorial=Gratulujem! A teraz to skús sám…
game_robbery_title=Lupiči
game_robbery_description=Precvičovanie pracovnej pamäti
game_kidnapping_title=Únos
game_kidnapping_description=Precvičovanie sluchovej pamäti
game_pursuit_title=Prenasledovanie
game_pursuit_description=Precvičovanie priestorovej orientácie
game_night_watch_title=Hliadka
game_night_watch_description=Precvičovanie zrakovej pamäti
game_shooting_range_title=Strelnica
game_shooting_range_description=Precvičovanie pozornosti
game_in_the_darkness_title=Potme
game_in_the_darkness_description=Precvičovanie seriality
floor=Patro
complete=Hotovo
score_0=Au au, tolik chyb! To muselo bolet.
score_1=Krůček za krůčkem. To chce klid, soustředit se a úspěchy se brzy dostaví.
score_2=Chybička se vždycky vloudí, ale dobrému detektivovi by se to stávat nemělo.
score_3=Tak tohle ovšem nemělo chybu. Klidně by sis mohl vykračovat poslepu!
score_1=Krůček za krůčkem. \nTo chce klid, soustředit se a úspěchy se brzy dostaví.
score_2=Chybička se vždycky vloudí, \nale dobrému detektivovi by se to stávat nemělo.
score_3=Tak tohle ovšem nemělo chybu. \nKlidně by sis mohl vykračovat poslepu!
result_errors_count=Počet chyb: [BLACK]{0}[]
floor=Stock
complete=Fertig
score_0=Oh oh, so viele Fehler! Das muss weh getan haben.
score_1=Schritt für Schritt. Man braucht nur Ruhe, Konzentration und der Erfolg kommt bald.
score_2=Ein Fehler schleicht sich immer ein, aber einem guten Detektiv sollte das nicht passieren.
score_3=Na, das war sehr gut. Du könntest dort auch blind herumspazieren!
score_1=Schritt für Schritt. \nMan braucht nur Ruhe, Konzentration und der Erfolg kommt bald.
score_2=Ein Fehler schleicht sich immer ein, \naber einem guten Detektiv sollte das nicht passieren.
score_3=Na, das war sehr gut. \nDu könntest dort auch blind herumspazieren!
result_errors_count=Fehleranzahl: [BLACK]{0}[]
floor=Poschodie
complete=Hotovo
score_0=Au, au, toľko chýb! To muselo bolieť.
score_1=Krok za krokom. Chce to kľud, sústrediť sa a výsledky sa skoro dostavia.
score_2=Chybička sa vždy objaví, ale dobrému detektívovi by sa to stávať nemalo.
score_3=Tak to nemalo chybu. Kľudne by si si mohol vykračovať poslepiačky!
score_1=Krok za krokom. \nChce to kľud, sústrediť sa a výsledky sa skoro dostavia.
score_2=Chybička sa vždy objaví, \nale dobrému detektívovi by sa to stávať nemalo.
score_3=Tak to nemalo chybu. \nKľudne by si si mohol vykračovať poslepiačky!
result_errors_count=Počet chýb\: [BLACK]{0}[]
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Hotovo
victory_text_window_mistakes=Chybně označená okna:
victory_text_time_mistakes=Chybně nastavený čas:
victory_text_window_mistakes=Chybně označená okna: {0}
victory_text_time_mistakes=Chybně nastavený čas: {0}
game_nocnisledovani_loadingtext=Dávej pozor, která okna se po setmění rozsvítí a v kolik hodin.\nPo rozednění nastav na hodinách čas a označ okna, která byla rozsvícená.
game_nocnisledovani_victory_text_0=To vypadá, že tady někdo usnul na hlídce.
game_nocnisledovani_victory_text_1=U soudu by tyhle důkazy neuspěly. To ale neznamená, že se nemůže zadařit příště!
......
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Fertig
victory_text_window_mistakes=Falsch markierte Fenster:
victory_text_time_mistakes=Falsch eingestellte Zeit:
victory_text_window_mistakes=Falsch markierte Fenster: {0}
victory_text_time_mistakes=Falsch eingestellte Zeit: {0}
game_nocnisledovani_loadingtext=Pass auf, welche Fenster nach Einbruch der Dunkelheit leuchten und um wieviel Uhr.\nNach Tagesanbruch stell in der Uhr die Zeit ein und markiere die Fenster, die geleuchtet haben.
game_nocnisledovani_victory_text_0=Es sieht so aus, als wäre hier jemand bei der Wache eingeschlafen.
game_nocnisledovani_victory_text_1=Vor Gericht hätten diese Beweise keinen Erfolg. Das heißt aber nicht, dass es nächstes Mal nicht gelingen kann!
......
game_nocnisledovani_btncontinue_text=Hotovo
victory_text_window_mistakes=Chybne označené okná:
victory_text_time_mistakes=Chybne nastavený čas:
victory_text_window_mistakes=Chybne označené okná: {0}
victory_text_time_mistakes=Chybne nastavený čas: {0}
game_nocnisledovani_loadingtext=Dávaj pozor, ktoré okná sa po zotmení rozsvietia a o ktorej. Po svitaní nastav na hodinách čas a označ okná, ktoré boli rozsvietené.
game_nocnisledovani_victory_text_0=Vyzerá to tak, že tu niekto zaspal na hliadke.
game_nocnisledovani_victory_text_1=Na súde by tieto dôkazy neuspeli. To ale neznamená, že sa to nemôže podariť!
......
victory_text_hours= {0}h
victory_text_minutes= {0}min
victory_text_seconds= {0}s
victory_text_time=Čas: {0}
victory_text_moves=Počet tahů: {0}
game_pronasledovani_loadingtext=Sestav mapu přemisťováním a otáčením jednotlivých dílků.
game_pronasledovani_victorytext_threestars=Počkat si na lupiče v jejich doupěti, tak to je povedený kousek!
game_pronasledovani_victorytext_twostars=Začínající dektiv by se za takový výkon nemusel stydět!
game_pronasledovani_victorytext_onestar=To bylo teda na poslední chvíli! Zapracuj na sobě ještě.
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Lupiči už si rozdělují kořist a ty ještě skládáš. To bude chtít ještě trénink!
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Lupiči už si rozdělují kořist a ty ještě skládáš.\nTo bude chtít ještě trénink!
victory_text_hours= {0}h
victory_text_minutes= {0}min
victory_text_seconds= {0}s
victory_text_time=Zeit: {0}
victory_text_moves=Anzahl der Züge: {0}
game_pronasledovani_loadingtext=Stelle die Karte zusammen, indem du einzelne Teile verschiebst und drehst.
game_pronasledovani_victorytext_threestars=Auf die Einbrecher in ihrem Unterschlupf warten, das ist ein Meisterstück!
game_pronasledovani_victorytext_twostars=Ein angehender Detektiv muss sich für eine solche Leistung nicht schämen!
game_pronasledovani_victorytext_threestars=Auf die Einbrecher in ihrem Unterschlupf warten,\ndas ist ein Meisterstück!
game_pronasledovani_victorytext_twostars=Ein angehender Detektiv muss sich für eine solche\nLeistung nicht schämen!
game_pronasledovani_victorytext_onestar=Das war aber in letzter Sekunde! Du musst noch an dir arbeiten.
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Die Einbrecher teilen die Beute auf und du legst noch die Karte zusammen. Da ist noch Training nötig!
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Die Einbrecher teilen die Beute auf und du legst noch\ndie Karte zusammen. Da ist noch Training nötig!
victory_text_hours= {0}h
victory_text_minutes= {0}min
victory_text_seconds= {0}s
victory_text_time=Čas: {0}
victory_text_moves=Počet ťahov: {0}
game_pronasledovani_loadingtext=Zostav mapu premiestňovania a otáčania jednotlivých dielcov.
game_pronasledovani_victorytext_threestars=Počkať si na lupiča v jeho skrýši, tak to bol podarený kúsok!
game_pronasledovani_victorytext_twostars=Začínajúci detektív by sa za taký výkon nemusel hanbiť!
game_pronasledovani_victorytext_onestar=To teda bolo na poslednú chvíľu. Zapracuj ešte na sebe!
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Lupiči si už rozdelili korisť a ty ešte skladáš. To bude chcieť ešte tréning!
game_pronasledovani_victorytext_gameover=Lupiči si už rozdelili korisť a ty ešte skladáš.\nTo bude chcieť ešte tréning!
......@@ -5,10 +5,10 @@ game_robbery_victorytext_threestars=S takovouhle ostrahou nepotřebuje banka ani
game_robbery_victorytext_twostar=Tvoje jméno si už začínají štěbetat\ni straky na střechách.
game_robbery_victorytext_onestar=Otázka je, jestli zůstal trezor poloplný,\nnebo poloprázdný.
game_robbery_victorytext_nostar=U lupičů jsi rozhodně nejoblíbenější hlídač.\nKdyž budeš trénovat, určitě se tě budou brzy bát.
game_robbery_victorytext_stats=Správně jsi {0} <b>{1}/{2}</b> návštěvníků.
game_robbery_victorytext_stats_identification=identifikoval/a
game_robbery_victorytext_stats_identification_male=identifikoval
game_robbery_victorytext_stats_identification_female=identifikovala
game_robbery_victorytext_summary=Správně jsi {0} [BLACK]{1}/{2}[] návštěvníků.
game_robbery_victorytext_summary_identification=identifikoval/a
game_robbery_victorytext_summary_identification_male=identifikoval
game_robbery_victorytext_summary_identification_female=identifikovala
game_robbery_color_red=červen
game_robbery_color_green=zelen
game_robbery_color_blue=modr
......@@ -49,27 +49,27 @@ game_robbery_attribute_mscarfattribute=ý pánský šátek
game_robbery_attribute_mtieattribute=ou kravatu
game_robbery_rule_ca0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít na sobě nějaké <b>{0}é oblečení</b> a\u00A0po něm člověk, který bude mít <b>{1}{2}</b>, tak <b>další v pořadí je zloděj</b>.
game_robbery_rule_cc0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0po něm člověk, který bude mít <b>{2}{3}</b>, tak <b>další v pořadí je zloděj</b>.
game_robbery_rule_cccc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cacc=Lupič bude mít na sobě něco <b>{0}ého</b> a\u00A0 bude mít <b>{1}{2}</b>.
game_robbery_rule_caca=Lupič bude mít na sobě něco <b>{0}ého</b> a\u00A0 něco <b>{1}ého</b>.
game_robbery_rule_bx0bx=Lupič bude mít <b>stejný {0}</b> jako člověk, který přijde před ním.
game_robbery_rule_bc1bc=Lupič bude mít <b>stejn{0}</b> jako člověk, který přijde <b>ob\u00A0jednoho člověka před ním</b>.
game_robbery_rule_cc0notcc=Lupič <b>nebude</b> mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0člověk, který přijde před ním, <b>bude</b> mít na sobě <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_ca0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít na sobě nějaké [BLACK]{0}é oblečení[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít [BLACK]{1}{2}[], tak [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
game_robbery_rule_cc0cc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít [BLACK]{2}{3}[], tak [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
game_robbery_rule_cccc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cacc=Lupič bude mít na sobě něco [BLACK]{0}ého[] a\u00A0 bude mít [BLACK]{1}{2}[].
game_robbery_rule_caca=Lupič bude mít na sobě něco [BLACK]{0}ého[] a\u00A0 něco [BLACK]{1}ého[].
game_robbery_rule_bx0bx=Lupič bude mít [BLACK]stejný {0}[] jako člověk, který přijde před ním.
game_robbery_rule_bc1bc=Lupič bude mít [BLACK]stejn{0}[] jako člověk, který přijde [BLACK]ob\u00A0jednoho člověka před ním[].
game_robbery_rule_cc0notcc=Lupič [BLACK]nebude[] mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0člověk, který přijde před ním, [BLACK]bude[] mít na sobě [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1cc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0přijde <b>ob jednoho člověka</b> po člověku, který bude mít <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_ca1cc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, bude mít na sobě nějaké <b>{2}é oblečení</b>.
game_robbery_rule_bc2bc=Lupič bude mít <b>stejn{0}</b> jako člověk, který přijde <b>ob\u00A0dva lidi před ním</b>.
game_robbery_rule_cc1notcc=Lupič <b>nebude</b> mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, <b>bude</b> mít na sobě <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cc1notca=Lupič <b>nebude</b> mít na sobě <b>nic {0}ého</b> a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, <b>bude</b> mít na sobě <b>{1}{2}</b>.
game_robbery_rule_cccccc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b>, <b>{2}{3}</b> a\u00A0<b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_cc1cc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0přijde [BLACK]ob jednoho člověka[] po člověku, který bude mít [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_ca1cc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, bude mít na sobě nějaké [BLACK]{2}é oblečení[].
game_robbery_rule_bc2bc=Lupič bude mít [BLACK]stejn{0}[] jako člověk, který přijde [BLACK]ob\u00A0dva lidi před ním[].
game_robbery_rule_cc1notcc=Lupič [BLACK]nebude[] mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, [BLACK]bude[] mít na sobě [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1notca=Lupič [BLACK]nebude[] mít na sobě [BLACK]nic {0}ého[] a\u00A0člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním, [BLACK]bude[] mít na sobě [BLACK]{1}{2}[].
game_robbery_rule_cccccc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[], [BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_cc2cc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0přijde <b>ob dva lidi</b> po člověku, který bude mít <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0po něm člověk, který <b>nebude</b> mít <b>{2}{3}</b>, tak <b>další v pořadí je zloděj</b>.
game_robbery_rule_cc0notca0t=Pokud přijde člověk, který bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0po něm člověk, který <b>nebude</b> mít <b>nic {2}ého</b>, tak <b>další v pořadí je zloděj</b>.
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Pokud přijde člověk, který bude mít <b>{0}{1}</b> a\u00A0po něm člověk, který bude mít <b>{2}{3}</b>, tak další v pořadí je zloděj, pokud má na sobě <b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_ccccnotcc=Lupič bude mít <b>{0}{1}</b> a <b>{2}{3}</b> a <b>nebude</b> mít \u00A0<b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_bx1bx=Lupič bude mít <b>stejný {0}</b> jako člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním.
game_robbery_rule_cc2cc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0přijde [BLACK]ob dva lidi[] po člověku, který bude mít [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Pokud přijde člověk, který bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který [BLACK]nebude[] mít [BLACK]{2}{3}[], tak [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
game_robbery_rule_cc0notca0t=Pokud přijde člověk, který bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který [BLACK]nebude[] mít [BLACK]nic {2}ého[], tak [BLACK]další v pořadí je zloděj[].
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Pokud přijde člověk, který bude mít [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0po něm člověk, který bude mít [BLACK]{2}{3}[], tak další v pořadí je zloděj, pokud má na sobě [BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_ccccnotcc=Lupič bude mít [BLACK]{0}{1}[] a [BLACK]{2}{3}[] a [BLACK]nebude[] mít \u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_bx1bx=Lupič bude mít [BLACK]stejný {0}[] jako člověk, který přijde ob jednoho člověka před ním.
game_robbery_rulemessage_understand=Rozumím
......@@ -5,10 +5,10 @@ game_robbery_victorytext_threestars=Mit einer solchen Wache braucht die Bank nic
game_robbery_victorytext_twostar=Deinen Namen pfeifen langsam schon \ndie Elstern von den Dächern.
game_robbery_victorytext_onestar=Die Frage ist, ob der Tresor halb voll, \noder halb leer geblieben ist.
game_robbery_victorytext_nostar=Du bist bei den Räubern eindeutig der beliebteste Wächter.\nWenn du trainierst, werden sie bald Angst vor dir haben.
game_robbery_victorytext_stats=Du hast {0} Besucher richtig <b>{1}/{2}</b>.
game_robbery_victorytext_stats_identification=identifiziert
game_robbery_victorytext_stats_identification_male=identifiziert
game_robbery_victorytext_stats_identification_female=identifiziert
game_robbery_victorytext_summary=Du hast {0} Besucher richtig [BLACK]{1}/{2}[].
game_robbery_victorytext_summary_identification=identifiziert
game_robbery_victorytext_summary_identification_male=identifiziert
game_robbery_victorytext_summary_identification_female=identifiziert
game_robbery_color_red=rot
game_robbery_color_green=grün
game_robbery_color_blue=blau
......@@ -49,27 +49,27 @@ game_robbery_attribute_mscarfattribute=es Herrentuch
game_robbery_attribute_mtieattribute=e Krawatte
game_robbery_rule_ca0cc0t=Wenn ein Mensch kommt, der irgendein <b>{0}es Kleidungsstück</b> trägt und nach ihm ein Mensch, der <b>{1}{2}</b> hat, dann <b>ist der nächste in der Reihe der Verbrecher</b>.
game_robbery_rule_cc0cc0t=Wenn ein Mensch kommt, der <b>{0}{1}</b> hat und nach ihm ein Mensch, der <b>{2}{3}</b> hat, dann <b>ist der nächste in der Reihe der Verbrecher</b>.
game_robbery_rule_cccc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b> und <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cacc=Der Einbrecher trägt etwas <b>{0}es</b> und hat <b>{1}{2}</b>.
game_robbery_rule_caca=Der Einbrecher trägt etwas <b>{0}es</b> und etwas <b>{1}es</b>.
game_robbery_rule_bx0bx=Der Einbrecher hat <b>den gleichen {0}</b> wie der Mensch, der vor ihm kommt.
game_robbery_rule_bc1bc=Der Einbrecher hat XXX <b>gleich{0}</b> wie der Mensch, der <b>um einen vor ihm</b> kommt.
game_robbery_rule_cc0notcc=Der Einbrecher hat <b>kein {0}{1}</b> und der Mensch, der vor ihm kommt, <b>trägt {2}{3}</b>.
game_robbery_rule_ca0cc0t=Wenn ein Mensch kommt, der irgendein [BLACK]{0}es Kleidungsstück[] trägt und nach ihm ein Mensch, der [BLACK]{1}{2}[] hat, dann [BLACK]ist der nächste in der Reihe der Verbrecher[].
game_robbery_rule_cc0cc0t=Wenn ein Mensch kommt, der [BLACK]{0}{1}[] hat und nach ihm ein Mensch, der [BLACK]{2}{3}[] hat, dann [BLACK]ist der nächste in der Reihe der Verbrecher[].
game_robbery_rule_cccc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[] und [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cacc=Der Einbrecher trägt etwas [BLACK]{0}es[] und hat [BLACK]{1}{2}[].
game_robbery_rule_caca=Der Einbrecher trägt etwas [BLACK]{0}es[] und etwas [BLACK]{1}es[].
game_robbery_rule_bx0bx=Der Einbrecher hat [BLACK]den gleichen {0}[] wie der Mensch, der vor ihm kommt.
game_robbery_rule_bc1bc=Der Einbrecher hat XXX [BLACK]gleich{0}[] wie der Mensch, der [BLACK]um einen vor ihm[] kommt.
game_robbery_rule_cc0notcc=Der Einbrecher hat [BLACK]kein {0}{1}[] und der Mensch, der vor ihm kommt, [BLACK]trägt {2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1cc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b> und kommt <b>einen</b> nach dem Menschen, der <b>{2}{3}</b> hat.
game_robbery_rule_ca1cc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b> und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, trägt irgendein <b>{2}es Kleidungsstück</b>.
game_robbery_rule_bc2bc=Der Einbrecher hat <b>gleich{0}</b> wie der Mensch, der <b>ob zwei Leute vor ihm</b> kommt.
game_robbery_rule_cc1notcc=Der Einbrecher <b>hat kein {0}{1}</b> und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, <b>trägt {2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cc1notca=Der Einbrecher <b>trägt nichts {0}es</b> und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, <b>trägt {1}{2}</b>.
game_robbery_rule_cccccc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b>, <b>{2}{3}</b> und <b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_cc1cc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[] und kommt [BLACK]einen[] nach dem Menschen, der [BLACK]{2}{3}[] hat.
game_robbery_rule_ca1cc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[] und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, trägt irgendein [BLACK]{2}es Kleidungsstück[].
game_robbery_rule_bc2bc=Der Einbrecher hat [BLACK]gleich{0}[] wie der Mensch, der [BLACK]ob zwei Leute vor ihm[] kommt.
game_robbery_rule_cc1notcc=Der Einbrecher [BLACK]hat kein {0}{1}[] und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, [BLACK]trägt {2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1notca=Der Einbrecher [BLACK]trägt nichts {0}es[] und der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt, [BLACK]trägt {1}{2}[].
game_robbery_rule_cccccc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[], [BLACK]{2}{3}[] und [BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_cc2cc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b> und kommt <b>zwei Leute</b> vor einem Menschen, der <b>{2}{3}</b> hat.
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Wenn ein Mensch kommt, der <b>{0}{1}</b> hat und nach ihm ein Mensch, der <b>kein {2}{3}</b> hat, dann <b>ist der nächste in der Reihe der Dieb</b>.
game_robbery_rule_cc0notca0t=Wenn ein Mensch kommt, der <b>{0}{1}</b> hat und nach ihm ein Mensch kommt, der <b>nichts {2}es</b> hat, dann <b>ist der nächste in der Reihe der Dieb</b>.
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Wenn ein Mensch kommt, der <b>{0}{1}</b> hat und nach ihm ein Mensch kommt, der <b>{2}{3}</b> hat, dann ist der nächste in der Reihe der Einbrecher, falls er <b>{4}{5}</b> trägt.
game_robbery_rule_ccccnotcc=Der Einbrecher hat <b>{0}{1}</b> und <b>{2}{3}</b> und <b>hat kein {4}{5}</b>.
game_robbery_rule_bx1bx=Der Einbrecher hat <b>den gleichen {0}</b> wie der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt.
game_robbery_rule_cc2cc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[] und kommt [BLACK]zwei Leute[] vor einem Menschen, der [BLACK]{2}{3}[] hat.
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Wenn ein Mensch kommt, der [BLACK]{0}{1}[] hat und nach ihm ein Mensch, der [BLACK]kein {2}{3}[] hat, dann [BLACK]ist der nächste in der Reihe der Dieb[].
game_robbery_rule_cc0notca0t=Wenn ein Mensch kommt, der [BLACK]{0}{1}[] hat und nach ihm ein Mensch kommt, der [BLACK]nichts {2}es[] hat, dann [BLACK]ist der nächste in der Reihe der Dieb[].
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Wenn ein Mensch kommt, der [BLACK]{0}{1}[] hat und nach ihm ein Mensch kommt, der [BLACK]{2}{3}[] hat, dann ist der nächste in der Reihe der Einbrecher, falls er [BLACK]{4}{5}[] trägt.
game_robbery_rule_ccccnotcc=Der Einbrecher hat [BLACK]{0}{1}[] und [BLACK]{2}{3}[] und [BLACK]hat kein {4}{5}[].
game_robbery_rule_bx1bx=Der Einbrecher hat [BLACK]den gleichen {0}[] wie der Mensch, der vor dem Menschen vor ihm kommt.
game_robbery_rulemessage_understand=Ich verstehe
......@@ -5,11 +5,11 @@ game_robbery_loadingtext=Na začiatku hry si prečítaj pravidlo, podľa ktoréh
game_robbery_victorytext_threestars=S takouto ostrahou nepotrebuje banka ani trezor.
game_robbery_victorytext_twostar=Tvoje meno si začínajú štebotať aj straky na strechách.
game_robbery_victorytext_onestar=Otázka je, či ostal trezor poloplný alebo poloprázdný.
game_robbery_victorytext_nostar=U lupičov si rozhodne najobľúbenejší strážca. Ak budeš trénovať, určite sa ťa budú skoro báť.
game_robbery_victorytext_stats=Správne si {0} <b>{1}/{2}</b> návštevníkov.
game_robbery_victorytext_stats_identification=identifikoval/a
game_robbery_victorytext_stats_identification_male=identifikoval
game_robbery_victorytext_stats_identification_female=identifikovala
game_robbery_victorytext_nostar=U lupičov si rozhodne najobľúbenejší strážca. \nAk budeš trénovať, určite sa ťa budú skoro báť.
game_robbery_victorytext_summary=Správne si {0} [BLACK]{1}/{2}[] návštevníkov.
game_robbery_victorytext_summary_identification=identifikoval/a
game_robbery_victorytext_summary_identification_male=identifikoval
game_robbery_victorytext_summary_identification_female=identifikovala
game_robbery_color_red=červen
game_robbery_color_green=zelen
game_robbery_color_blue=modr
......@@ -48,27 +48,27 @@ game_robbery_attribute_mscarfattribute=ý pánský šál
game_robbery_attribute_mtieattribute=ou kravatu
game_robbery_rule_ca0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať na sebe <b>nejaké {0}é</b> oblečenie a\u00A0po ňom človek, ktorý bude mať <b>{1}{2}</b>, tak <b>ďalší v poradí je zlodej</b>.
game_robbery_rule_cc0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>po ňom</b> človek, ktorý bude mať <b>{2}{3}</b>, tak <b>ďalší v poradí</b> je zlodej.
game_robbery_rule_cccc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cacc=Zlodej bude mať na sebe niečo <b>{0}ého</b> a\u00A0bude mať <b>{1}{2}</b>.
game_robbery_rule_caca=Zlodej bude mať na sebe niečo <b>{0}ého</b> a\u00A0niečo <b>{1}ého</b>.
game_robbery_rule_bx0bx=Zlodej bude mať <b>rovnaké {0}</b> ako človek, ktorý príde <b>pred ním</b>.
game_robbery_rule_bc1bc=Zlodej bude mať <b>rovnaké {0}</b> ako človek, ktorý príde <b>ob\u00A0jedného človeka pred ním</b>.
game_robbery_rule_cc0notcc=Zlodej nebude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0človek, ktorý príde <b>pred ním</b>, bude mať na sebe <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_ca0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať na sebe [BLACK]nejaké {0}é[] oblečenie a\u00A0po ňom človek, ktorý bude mať [BLACK]{1}{2}[], tak [BLACK]ďalší v poradí je zlodej[].
game_robbery_rule_cc0cc0t=Ak príde človek, ktorý bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, ktorý bude mať [BLACK]{2}{3}[], tak [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
game_robbery_rule_cccc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cacc=Zlodej bude mať na sebe niečo [BLACK]{0}ého[] a\u00A0bude mať [BLACK]{1}{2}[].
game_robbery_rule_caca=Zlodej bude mať na sebe niečo [BLACK]{0}ého[] a\u00A0niečo [BLACK]{1}ého[].
game_robbery_rule_bx0bx=Zlodej bude mať [BLACK]rovnaké {0}[] ako človek, ktorý príde [BLACK]pred ním[].
game_robbery_rule_bc1bc=Zlodej bude mať [BLACK]rovnaké {0}[] ako človek, ktorý príde [BLACK]ob\u00A0jedného človeka pred ním[].
game_robbery_rule_cc0notcc=Zlodej nebude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0človek, ktorý príde [BLACK]pred ním[], bude mať na sebe [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1cc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0príde <b>ob jedného</b> človeka po človeku, ktorý bude mať <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_ca1cc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0človek, ktorý príde <b>ob jedného človeka pred ním</b>, bude mať na sebe <b>{2}é oblečenie</b>.
game_robbery_rule_bc2bc=Zlodej bude mať <b>rovnaké {0}</b> ako človek, který príde <b>ob\u00A0dva ľudí pred ním</b>.
game_robbery_rule_cc1notcc=Zlodej nebude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0človek, ktorý príde <b>ob jedného</b> človeka pred ním, bude mať na sebe <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cc1notca=Zlodej nebude mať na sebe nič <b>{0}ého</b> a\u00A0človek, který príde <b>ob jednoho</b> človeka pred ním, bude mať na sebe <b>{1}{2}</b>.
game_robbery_rule_cccccc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b>, <b>{2}{3}</b> a\u00A0<b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_cc1cc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0príde [BLACK]ob jedného[] človeka po človeku, ktorý bude mať [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_ca1cc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0človek, ktorý príde [BLACK]ob jedného človeka pred ním[], bude mať na sebe [BLACK]{2}é oblečenie[].
game_robbery_rule_bc2bc=Zlodej bude mať [BLACK]rovnaké {0}[] ako človek, který príde [BLACK]ob\u00A0dva ľudí pred ním[].
game_robbery_rule_cc1notcc=Zlodej nebude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0človek, ktorý príde [BLACK]ob jedného[] človeka pred ním, bude mať na sebe [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc1notca=Zlodej nebude mať na sebe nič [BLACK]{0}ého[] a\u00A0človek, který príde [BLACK]ob jednoho[] človeka pred ním, bude mať na sebe [BLACK]{1}{2}[].
game_robbery_rule_cccccc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[], [BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_cc2cc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0príde <b>ob dva lidi</b> po človeku, který bude mať <b>{2}{3}</b>.
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Ak príde človek, který bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>po ňom</b> človek, který <b>nebude</b> mať <b>{2}{3}</b>, tak <b>ďalší v poradí</b> je zlodej.
game_robbery_rule_cc0notca0t=Ak príde človek, ktorý bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>po ňom</b> človek, ktorý <b>nebude</b> mať nič <b>{2}ého</b>, tak <b>ďalší v poradí</b> je zlodej.
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Ak príde človek, ktorý bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>po ňom</b> človek, který bude mať <b>{2}{3}</b>, tak <b>ďalší v poradí</b> je zlodej, ak má na sebe <b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_ccccnotcc=Zlodej bude mať <b>{0}{1}</b> a\u00A0<b>{2}{3}</b> a\u00A0<b>nebude</b> mať <b>{4}{5}</b>.
game_robbery_rule_bx1bx=Zlodej bude mať <b>rovnaký {0}</b> ako človek, ktorý príde <b>ob jedného človeka pred ním</b>.
game_robbery_rule_cc2cc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0príde [BLACK]ob dva lidi[] po človeku, který bude mať [BLACK]{2}{3}[].
game_robbery_rule_cc0notcc0t=Ak príde človek, který bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, který [BLACK]nebude[] mať [BLACK]{2}{3}[], tak [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
game_robbery_rule_cc0notca0t=Ak príde človek, ktorý bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, ktorý [BLACK]nebude[] mať nič [BLACK]{2}ého[], tak [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej.
game_robbery_rule_cc0cc0cc=Ak príde človek, ktorý bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]po ňom[] človek, který bude mať [BLACK]{2}{3}[], tak [BLACK]ďalší v poradí[] je zlodej, ak má na sebe [BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_ccccnotcc=Zlodej bude mať [BLACK]{0}{1}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]{2}{3}[] a\u00A0\u00A0[BLACK]nebude[] mať [BLACK]{4}{5}[].
game_robbery_rule_bx1bx=Zlodej bude mať [BLACK]rovnaký {0}[] ako človek, ktorý príde [BLACK]ob jedného človeka pred ním[].
game_robbery_rulemessage_understand=Rozumiem
......@@ -140,7 +140,7 @@ famous_dyslectics_person_12=Henry Ford (Gründer der Autofirma Ford)
famous_dyslectics_person_13=William Hewlett (Gründer einer Computergesellschaft)
famous_dyslectics_person_14=Winston Churchill (Politiker)
famous_dyslectics_person_15=John F. Kennedy (Politiker)
famous_dyslectics_person_16=>Nelson Rockefeller (Unternehmer)
famous_dyslectics_person_16=Nelson Rockefeller (Unternehmer)
famous_dyslectics_person_17=Woodrow Wilson (Politiker)
famous_dyslectics_person_18=George Washington (Politiker)
famous_dyslectics_person_19=Hans Christian Andersen (Schriftsteller)
......@@ -169,4 +169,4 @@ verbal_skills_paragraph_1=Verbal bedeutet sprechbezogen, also alles, was mit die
verbal_skills_paragraph_2=Bei Menschen mit Dyslexie sind die verbalen Fähigkeiten manchmal geschwächt, und zwar insbesondere dann, wenn ihre Probleme beim Lesen sich mit Schwierigkeiten beim Sprechen verbinden (logopädische Probleme). Aber! - eine ziemlich große Anzahl der Menschen mit Dyslexie kann im Gegenteil die verbalen Fähigkeiten sehr gut ausnutzen. Getreu dem Motto „wenn man nicht lesen und schreiben kann, muss man eben reden“ wurden ihre verbalen Fähigkeiten ihre starke Seite. Sie können ausgezeichnete Redner sein, können sich sehr genau äußern und ihre Umgebung beneidet sie oft um diese Fertigkeit und bewundert sie dafür. Denken wir dabei daran, dass wie alle anderen in der Enzyklopädie beschriebenen Fähigkeiten und Fertigkeiten, sich auch die verbalen trainieren lassen.
verbal_skills_hint_text=Wenn du dir beim Reden in der Öffentlichkeit nicht sicher bist (zum Beispiel bei einem Referat in der Klasse), trainiere es zu Hause vor dem Spiegel. Über deine Rede mehrmals, benutze verschiedene Wörter und Wendungen. Vor allem lerne nicht jedes Wort auswendig! Erzähl deinen Freunden, Eltern, den Geschwistern oder Haustieren. Wenn du lernst, erkläre dir den Stoff laut, oder erzähle dann jemandem davon.
verbal_skills_hint_text=Erzähl deinen Freunden, Eltern, den Geschwistern oder Haustieren. Wenn du lernst, erkläre dir den Stoff laut, oder erzähle dann jemandem davon.
......@@ -138,7 +138,7 @@ famous_dyslectics_person_12=Henry Ford (zakladateľ automobilky Ford)
famous_dyslectics_person_13=William Hewlett (zakladateľ počítačovej spoločnosti)
famous_dyslectics_person_14=Winston Churchill (politik)
famous_dyslectics_person_15=John F. Kennedy (politik)
famous_dyslectics_person_16=>Nelson Rockefeller (podnikateľ)
famous_dyslectics_person_16=Nelson Rockefeller (podnikateľ)
famous_dyslectics_person_17=Woodrow Wilson (politik)
famous_dyslectics_person_18=George Washington (politik)
famous_dyslectics_person_19=Hans Christian Andersen (spisovateľ)
......
core/assets/common/_global/application/mainmenu/childitem_arrow.png

586 B

core/assets/common/_global/application/mainmenu/childitem_background.9.png

201 B

0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment