Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 307d2bcf authored by Matyáš Latner's avatar Matyáš Latner
Browse files

Merge branch 'feature-abstractgame' into 'devel'

Feature abstractgame



See merge request !125
parents 1036404c 0dcd5346
Branches
Tags
No related merge requests found
Showing
with 42 additions and 2 deletions
......@@ -20,6 +20,9 @@ mainmenu_panorama=Panorama
usermenu_newuser=+ Nový detektiv
preloader_title=Jak hrát?
confirm_button=Rozumím
gamedifficulty_tutorial=Cvičení
gamedifficulty_easy=Lehká
gamedifficulty_medium=Střední
......@@ -32,16 +35,26 @@ victoryscreen_new_trophy=Získáváš trofej!
game_robbery_title=Lupiči
game_robbery_description=Procvičování pracovní paměti
game_robbery_preloader=Na začátku hry si přečti pravidlo, podle kterého poznáš lupiče. Zapamatuj si\u00A0ho.\nSleduj lidi vcházející do banky a\u00A0dotykem označ lupiče.
game_kidnapping_title=Únos
game_kidnapping_description=Procvičování sluchové paměti
game_kidnapping_preloader1=Poslechni a\u00A0zapamatuj si zvuk, který jsi slyšel na křižovatce.
game_kidnapping_preloader2=Pak si poslechni zvuky okolních ulic a\u00A0urči, kterou jste projeli.
game_kidnapping_preloader3=Se sluchátky zvuky lépe uslyšíš.
game_pursuit_title=Pronásledování
game_pursuit_description=Procvičování prostorové orientace
game_pursuit_preloader=Sestav mapu přemisťováním a\u00A0otáčením jednotlivých dílků.
game_night_watch_title=Hlídka
game_night_watch_description=Procvičování zrakové paměti
game_night_watch_preloader=Dávej pozor, která okna se po setmění rozsvítí a\u00A0v\u00A0kolik hodin.\nPo rozednění nastav na hodinách čas a\u00A0označ okna, která byla rozsvícená.
game_shooting_range_title=Střelnice
game_shooting_range_description=Procvičování pozornosti
game_shooting_range_preloader1=Pozorně sleduj kytku v\u00A0pravém horním rohu. Na střelnici trefuj kytky stejného tvaru a\u00A0barvy.
game_shooting_range_preloader2=Kliknutí na bednu s\u00A0hvězdičkou ti strefování kytek ulehčí, kliknutí na bednu s\u00A0lebkou naopak ztíží.
game_in_the_darkness_title=Potmě
game_in_the_darkness_description=Procvičování seriality
game_in_the_darkness_preloader1=Naplánuj krok za krokem průchod labyrintem.
game_in_the_darkness_preloader2=Přetahuj správné úkony do pásu vpravo a\u00A0dávej pozor na všechny překážky. Teprve až budeš mít naplánovanou celou trasu, stiskni tlačítko HOTOVO.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Pouta standard
......
......@@ -20,6 +20,9 @@ mainmenu_panorama=Panorama
usermenu_newuser=+ Neuer Detektiv
preloader_title=Wie spielt man?
confirm_button=Ich verstehe
gamedifficulty_tutorial=Lernprogramm
gamedifficulty_easy=Leicht
gamedifficulty_medium=Mittel
......@@ -32,16 +35,26 @@ victoryscreen_new_trophy=**victoryscreen_new_trophy**
game_robbery_title=Einbrecher
game_robbery_description=Training des Arbeitsgedächtnisses
game_robbery_preloader=Lies dir zu Beginn des Spiels durch, wie du den\u00A0Einbrecher erkennst. Merke ihn dir.\nBeobachte die\u00A0Leute, die\u00A0den\u00A0Raum betreten, und\u00A0markiere mit einer Berührung den\u00A0Einbrecher.
game_kidnapping_title=Entführung
game_kidnapping_description=Training des Hörgedächtnisses
game_kidnapping_preloader1=Hör zu und merke dir das\u00A0Geräusch, das du auf der\u00A0Kreuzung gehört hast.
game_kidnapping_preloader2=Dann hör dir die Geräusche der\u00A0umliegenden Straßen an und\u00A0bestimme, durch welche Straße sie gefahren sind-
game_kidnapping_preloader3=Mit Kopfhörern hörst du die\u00A0Geräusche besser.
game_pursuit_title=Verfolgung
game_pursuit_description=Training der räumlichen Orientierung
game_pursuit_preloader=Stelle die\u00A0Karte zusammen, indem du einzelne Teile verschiebst und\u00A0drehst.
game_night_watch_title=Wache
game_night_watch_description=Training des Sehgedächtnisses
game_night_watch_preloader=Pass auf, welche Fenster nach Einbruch der\u00A0Dunkelheit leuchten und\u00A0um wieviel Uhr.\nStelle nach Tagesanbruch in der\u00A0Uhr die\u00A0Zeit ein und\u00A0markiere die\u00A0Fenster, die\u00A0geleuchtet haben.
game_shooting_range_title=Schießstand
game_shooting_range_description=Aufmerksamkeitstraining
game_shooting_range_preloader1=Verfolge aufmerksam die\u00A0Blume im oberen rechten Eck. Versuch, auf dem\u00A0Schießstand Blumen von gleicher Form und\u00A0Farbe zu treffen.
game_shooting_range_preloader2=Mit einem Klick auf die\u00A0Kiste mit Stern lassen sich die\u00A0Blumen leichter treffen, mit einem Klick auf die\u00A0Kiste mit Schädel schwieriger.
game_in_the_darkness_title=Im Dunkeln
game_in_the_darkness_description=Training der Serialität
game_in_the_darkness_preloader1=Plane Schritt für Schritt den\u00A0Weg durch das\u00A0Labyrinth.
game_in_the_darkness_preloader2=Ziehe die\u00A0richtigen Handlungen in das\u00A0Band auf der\u00A0rechten Seite und\u00A0pass auf alle Hindernisse auf. Sobald du die\u00A0ganze Route geplant hast, drücke den\u00A0Knopf FERTIG.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Handschellen Standard
......
......@@ -20,6 +20,9 @@ mainmenu_panorama=Panorama
usermenu_newuser=+ Nový detektív
preloader_title=Ako hrať?
confirm_button=Rozumiem
gamedifficulty_tutorial=Cvičenie
gamedifficulty_easy=Ľahká
gamedifficulty_medium=Stredná
......@@ -32,16 +35,26 @@ victoryscreen_new_trophy=Získavaš trofej!
game_robbery_title=Lupiči
game_robbery_description=Precvičovanie pracovnej pamäti
game_robbery_preloader=Na začiatku hry si prečítaj pravidlo, podľa ktorého spoznáš zlodeja. Zapamätaj si\u00A0ho. Sleduj ľudí vchádzajúcich do banky a\u00A0dotykom označ zlodejov.
game_kidnapping_title=Únos
game_kidnapping_description=Precvičovanie sluchovej pamäti
game_kidnapping_preloader1=Vypočuj a\u00A0zapamätaj si zvuk, ktorý si počul na križovatke.
game_kidnapping_preloader2=Potom si vypočuj zvuky okolitých ulic a\u00A0urči, ktorú ste prešli.
game_kidnapping_preloader3=So slúchatkami budeš zvuky počuť lepšie.
game_pursuit_title=Prenasledovanie
game_pursuit_description=Precvičovanie priestorovej orientácie
game_pursuit_preloader=Zostav mapu premiestňovania a\u00A0otáčania jednotlivých dielcov.
game_night_watch_title=Hliadka
game_night_watch_description=Precvičovanie zrakovej pamäti
game_night_watch_preloader=Dávaj pozor, ktoré okná sa po zotmení rozsvietia a\u00A0o\u00A0ktorej.\nPo svitaní nastav na hodinách čas a\u00A0označ okná, ktoré boli rozsvietené.
game_shooting_range_title=Strelnica
game_shooting_range_description=Precvičovanie pozornosti
game_shooting_range_preloader1=Pozorne sleduj kvet v\u00A0pravom hornom rohu. Na strelnici triafaj kvety rovnakého tvaru a\u00A0farby.
game_shooting_range_preloader2=Kliknutie na bedňu s\u00A0hviezdičkou ti triafanie kvetov uľahčí, kliknutie na bedňu s\u00A0lebkou naopak sťaží.
game_in_the_darkness_title=Potme
game_in_the_darkness_description=Precvičovanie seriality
game_in_the_darkness_preloader1=Naplánuj krok za krokom prechod labyrintom.
game_in_the_darkness_preloader2=Preťahuj správne úkony do pásu vpravo a\u00A0dávaj pozor na všetky prekážky. Až keď budeš mať naplánovanú celú trasu, stlač tlačítko HOTOVO.
# <!-- Robbery -->
robbery_1_finished=Púta štandard
......
......@@ -110,7 +110,7 @@ task prepareSoundAssets(dependsOn: prepareAssets) {
new File("${assetsDir}/${assetsSourceDirName}/").eachDir() { langDir ->
langDir.eachDir() { sectionDir ->
sectionDir.eachDir() { atlasDir ->
task("${name}_" + atlasDir.name + "_" + langDir.name, type: Copy) {
task("${name}_" + sectionDir.name + "_" + atlasDir.name + "_" + langDir.name, type: Copy) {
from atlasDir
into "${buildDir}/${assetsDirName}/${assetsDestinationDirName}/${langDir.name}/${sectionDir.name}/${atlasDir.name}/"
include '**/*.mp3'
......@@ -118,6 +118,7 @@ task prepareSoundAssets(dependsOn: prepareAssets) {
eachFile { FileCopyDetails fcd ->
fcd.setPath(fcd.getRelativePath().toString().replace(File.separator, '.'))
}
outputs.upToDateWhen { false }
}.execute()
}
}
......@@ -135,7 +136,7 @@ task prepareJsonAssets(dependsOn: prepareAssets) {
new File("${assetsDir}/${assetsSourceDirName}/").eachDir() { langDir ->
langDir.eachDir() { sectionDir ->
sectionDir.eachDir() { atlasDir ->
task("${name}_" + atlasDir.name + "_" + langDir.name, type: Copy) {
task("${name}_" + sectionDir.name + "_" + atlasDir.name + "_" + langDir.name, type: Copy) {
from atlasDir
into "${buildDir}/${assetsDirName}/${assetsDestinationDirName}/${langDir.name}/${sectionDir.name}/${atlasDir.name}/"
include '**/*.json'
......
core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_0.png

62.7 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_1.png

64.5 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_10.png

64.7 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_11.png

65.3 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_12.png

64.7 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_13.png

65.2 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_14.png

65.7 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_2.png

65.1 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_3.png

64.7 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_4.png

65.5 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_5.png

64.6 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_6.png

65 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_7.png

64.8 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_8.png

65.2 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_anim_9.png

65.6 KiB

core/assets/common/_preloader/inthedarkness/preloader_info.png

58.1 KiB

0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment