Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit c42e3a0f authored by Matyáš Latner's avatar Matyáš Latner
Browse files

Summary message for In the Darkness game

parent 50c3614b
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
floor=Patro
complete=Hotovo
score_0=Au au, tolik chyb! To muselo bolet.
score_1=Krůček za krůčkem. To chce klid, soustředit se a úspěchy se brzy dostaví.
score_2=Chybička se vždycky vloudí, ale dobrému detektivovi by se to stávat nemělo.
score_3=Tak tohle ovšem nemělo chybu. Klidně by sis mohl vykračovat poslepu!
score_1=Krůček za krůčkem. \nTo chce klid, soustředit se a úspěchy se brzy dostaví.
score_2=Chybička se vždycky vloudí, \nale dobrému detektivovi by se to stávat nemělo.
score_3=Tak tohle ovšem nemělo chybu. \nKlidně by sis mohl vykračovat poslepu!
result_errors_count=Počet chyb: [BLACK]{0}[]
floor=Stock
complete=Fertig
score_0=Oh oh, so viele Fehler! Das muss weh getan haben.
score_1=Schritt für Schritt. Man braucht nur Ruhe, Konzentration und der Erfolg kommt bald.
score_2=Ein Fehler schleicht sich immer ein, aber einem guten Detektiv sollte das nicht passieren.
score_3=Na, das war sehr gut. Du könntest dort auch blind herumspazieren!
score_1=Schritt für Schritt. \nMan braucht nur Ruhe, Konzentration und der Erfolg kommt bald.
score_2=Ein Fehler schleicht sich immer ein, \naber einem guten Detektiv sollte das nicht passieren.
score_3=Na, das war sehr gut. \nDu könntest dort auch blind herumspazieren!
result_errors_count=Fehleranzahl: [BLACK]{0}[]
floor=Poschodie
complete=Hotovo
score_0=Au, au, toľko chýb! To muselo bolieť.
score_1=Krok za krokom. Chce to kľud, sústrediť sa a výsledky sa skoro dostavia.
score_2=Chybička sa vždy objaví, ale dobrému detektívovi by sa to stávať nemalo.
score_3=Tak to nemalo chybu. Kľudne by si si mohol vykračovať poslepiačky!
score_1=Krok za krokom. \nChce to kľud, sústrediť sa a výsledky sa skoro dostavia.
score_2=Chybička sa vždy objaví, \nale dobrému detektívovi by sa to stávať nemalo.
score_3=Tak to nemalo chybu. \nKľudne by si si mohol vykračovať poslepiačky!
result_errors_count=Počet chýb\: [BLACK]{0}[]
......@@ -323,7 +323,7 @@ public class InTheDarknessGame extends AbstractTablexiaGame<List<MapWidget>> imp
@Override
protected List<SummaryMessage> getSummaryMessageForGameResult(Game game) {
return null;
return Arrays.asList(new SummaryMessage(SummaryImage.STATS, getFormattedText("result_errors_count", game.getGameScore(SCORE_KEY_ERRORS_COUNT, "0"))));
}
@Override
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment